سوال امتحانی

چشم امید

ظهور

سوال امتحانی

فاطیما
چشم امید ظهور

سوال امتحانی

چه مسخره است!

سوال امتحان را می گویم

جای خالی را پرکنید:

جای تو تا ظهور

فقط"......."است.

خالی است



نظرات شما عزیزان:

ثنــــای دوست داشتنی
ساعت18:42---4 تير 1393
این دیده نیست قابل دیدار روی تو
چشمی دگر بده که تماشا کنم تو را
تو در میان جمعی و من در تفکرم
کاندر کجا روم و پیدا کنم تو را
پاسخ:سلام الهه جون واقعا زیبا بود


ترلان
ساعت14:28---2 تير 1393
به بعضیام باید گفتـــــ

یه ذره اونـ اصالتـــ و کَمالـاتتو جمع کن مام بشینیمـــ

جــــآ نیس! :
پاسخ:ممنون از حضورت


حانیه
ساعت16:33---31 خرداد 1393
سلام سلام خوبی عزیزم میگم من وبم واسه معلمم نوشتم میشه بیای ببینی چجوریه خواهش کردما....ممنونم اجی جونم..راستی فاطیما وبت توپه اجرت با خدا عزیز دلم..منتظرما.....
پاسخ:حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 خرداد 1393 | 12:15 | نویسنده : فاطیما |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.